Kwaliteitsgarantie

ISO-certificatie

ChapterNext® is ISO gecertificeerd voor de ISO-norm 9001:2015. Hiermee tonen wij aan dat kwaliteit bij ons zeer belangrijk is. Wij willen constant onze zorg verbeteren. Wij stellen klantgerichte kwaliteitsdoelen en zijn helder over onze processen. Dit helpt ons zo efficiënt mogelijk te werken en de klanttevredenheid te verhogen.

Intervisiebijeenkomsten

Onder begeleiding van een gedragswetenschapper houden wij zeven keer per jaar  intervisiebijeenkomsten. Wij behandelen vragen en casussen uit de dagelijkse praktijk en helpen elkaar zo verder in het vakgebied. Hiermee voldoen wij ook aan een eis die het SKJ (kwaliteitsregister) aan onze medewerkers stelt.  

Meldcode huiselijk geweld

ChapterNext® conformeert zich aan deze meldcode. Bij vermoeden van acute en structurele onveiligheid doen wij een melding bij Veilig Thuis.

AVG

ChapterNext® houdt zich aan de wet AVG en heeft ook een privacy officer aangesteld. Bekijk hiervoor ons privacyreglement.

Cliënttevredenheidsonderzoek

Wij voeren regelmatig cliënttevredenheidsonderzoeken uit. Wij zijn dit verplicht en wij hechten veel waarde aan uw mening over de zorg die wij leveren. Met de gegevens die wij hieruit krijgen kunnen wij onze zorg blijven verbeteren.

Klachtenregeling

ChapterNext® hecht waarde aan goede kwaliteit van zorg en wij streven ernaar om onze zorg- en dienstverlening zo goed mogelijk uit te voeren. Toch kan het gebeuren dat er iets voorvalt waar je niet tevreden over bent. Wij gaan dan graag daarover in gesprek. Komen wij er samen toch niet uit, bieden wij volgens de jeugdwet de mogelijkheid om via erisietsmisgegaan.nl volledig extern (dus onafhankelijk) een klacht in te dienen. 

Vertrouwenspersoon

ChapterNext® heeft via een samenwerking met Veiligenvertrouwd.nl een externe vertrouwenspersoon voor haar al haar zorgprofessionals. De vertrouwenspersoon borgt de veiligheid in de zorg- en dienstverlening binnen de organisatie.